Koszyk zakupów

Brak produktów w koszyku.

FAQ

1. Czy na stronie są dostępne wszystkie produkty producentów?

Na stronie widnieje wiele produktów naszych producentów, jednak nie są to wszystkie dostępne produkty. W zakładce KATALOG mają Państwo do dyspozycji katalogi większości naszych producentów, w których być może znajdzie się, to czego dokładnie Państwo szukają.

2. Czy sklep LAMCO oferuje produkty polskie?
W naszej ofercie znajdą Państwo tylko produkty polskie, wykonane z bardzo dobrych, solidnych i sprawdzonych materiałów.
3. Czy jest możliwość zakupu w sklepie stacjonarnym?
Oczywiście, jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17 oraz w soboty 9-13, pod adresem: 66-600 Krosno Odrzańskie ul. Gubińska 16 (ok. 30km do granicy Niemiec).
4. Jak zapakowane są produkty do wysyłki?
Produkty pakujemy własnoręcznie, bardzo dokładnie, dzięki temu są dobrze zabezpieczone podczas transportu. Klienci bardzo chwalą naszą solidność w pakowaniu małych i dużych produktów.
5. Czy jest możliwość zamontowania systemu hydromasażu w każdej wannie?
Tak, system hydromasażu może być zamontowany w każdej dostępnej u nas wannie. Wtedy prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, w celu ustalenia szczegółów.
6. Jak długo będę czekać na zmówienie?

Produkty wychodzą od nas maksymalnie do 2 dni roboczych, później jest to już zależne od przewoźnika. Jeśli miałoby coś ulec opóźnieniu, oczywiście zostaną Państwo o tym poinformowani.